Beskrivelse
Som medlem af PrimePet Kundeklub, får du automatisk 10% rabat på dine indkøb. Rabatten gælder ikke allerede nedsatte varer, varer til særpris, mængderabatter, tilbud eller pallepriser.
Har du hest og bor i det østlige Midtjylland, vil et medlemskab af PrimePet PLUS måske være mere attraktivt for dig – Læs mere om PrimePet PLUS her>>
Tip! Husk du også kan oprette et foderabonnement, der gør det nemmere for dig at sikre, at du altid har foder til dine dyr. Vi leverer dit foder med fast interval, både til døren og til pakkeboks, så du undgår at skulle slæbe de tunge fodersække hjem fra dyrehandleren eller supermarkedet. Et foderabonnement er en mulighed for alle der handler hos PrimePet, men som klubmedlem får du 10% rabat på næsten alle dine indkøb… Læs mere her>>
Vilkår og betingelser for medlemskab af PrimePet Kundeklub
Oprettelse af medlemskab
Så snart du tilføjer et medlemskab til din kurv, vil du kunne se den rabat medlemskabet udløser. Hvis du ikke ønsker medlemskabet alligevel, kan du nemt slette det fra din kurv – vær opmærksom på, at rabatten dermed frafalder igen.
Medlemskab af PrimePet Kundeklub koster 29,00 DKK pr. måned, som betales forud og fornys automatisk hver måned (29,00 DKK pr. måned).
Bindingsperiode og opsigelse af medlemskab
Dit medlemskab gælder fra den dag du har oprettet og betalt medlemskabet. Dvs. har du f.eks. oprettet dit medlemskab d. 20/5, løber din medlemskabsperiode fra den 20/5 til og med den 19/6, hvorfra det automatisk vil blive fornyet igen d. 20/6.
Dit medlemskab betales forud og du er bundet af den månedsperiode du allerede har betalt, dvs. du kan ikke få refunderet hele eller dele af din indbetaling (29,00 DKK) ved opsigelse af medlemskab.
Ønsker du ikke længere at være medlem, kan aftalen nemt opsiges med kun 5 dages varsel før medlemskabets udløb. Dvs. har du f.eks. oprettet dit medlemskab d. 20. i måneden, skal du opsige det senest d. 15. (5 dage før). Medlemskabet er nu opsagt og vil udløbe ved udgangen af månedsperioden. I den resterende periode kan du fortsat handle med medlemsfordelene.
Ved oprettelse af medlemskab får du adgang til “Mit PrimePet” kundekonto her på hjemmesiden, hvor du bl.a. kan se alle dine ordrer og status på dit medlemskab. På “Mit PrimePet” kan du nemt opsige dit medlemskab med et enkelt klik.
OBS! Når du har købt et PrimePet Medlemskab eller oprettet abonnement på varer, vises din ordre efterfølgende på “Mit PrimePet” med status ”Afventer” i op til 48 timer efter købstidspunktet. Vi har imidlertid modtaget din ordre, og du skal ikke reagere på denne status. Denne status vil blive vist hver gang dit medlemskab eller abonnement bliver fornyet.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@primepet.dk eller tlf. 53838270.