FAQ / Ofte stillede spørgsmål vedr. PrimePet Kundeklub
Som medlem af PrimePet kundeklub får du bl.a. 10% rabat på hele sortimentet (på alle ikke-nedsatte varer). Rabatten gælder både i butikken og i webshoppen.
Har du hest og bor i Aarhus området, vil et medlemskab af PrimePet PLUS måske være mere attraktivt for dig: 10% rabat og gratis levering!
Læs mere om PrimePet Kundeklubber her.
Begge medlemskaber tilbyder samme fordele med bl.a. 10% rabat på hele sortimentet (på alle ikke-nedsatte varer) – forskellen er fragtmetoden, og de vilkår den indebærer:
PrimePet Kundeklub er for alle i Danmark (inkl. brofaste øer) og dine varer vil blive leveret med DSV/GLS. Fragten er gratis ved levering (max. 19 kg.) til pakkeshop, når du bestiller for min. 399 kr. Yderligere fragtpriser kan du se her.
Minimumsbestilling for en ordre er 149 kr.
PrimePet PLUS Kundeklub er for hesteejere i et afgrænset geografisk område, hvor vi leverer dine varer med egen bil. Her kan du få dine varer leveret gratis 1-4 gange om måneden uanset vægt. Du kan også bestille tunge varer, som f.eks. spåner og træpillestrøelse.
PrimePet fastlægger en køreplan, hvor dit område får tildelt en fast leveringsdag. Alt andet du bestiller på hjemmesiden, vil blive leveret på din næstkommende leveringsdag. Vi udvider løbende vores leveringsområder for PrimePet-bilen, og du kan se hvor vi pt. leverer her.
Minimumsbestilling for en ordre er 149 kr.
Du kan sagtens handle hos os uden at være medlem af PrimePet Kundeklub, dog opnår du ikke 10% rabat, som er en af medlemsfordelene.
Du kan sagtens nøjes med ét medlemskab, hvor du bestiller til f.eks. både hest, hund og kat – bare din ordre har én og samme leveringsadresse. Ønsker du f.eks. levering af hestefoder i stalden og hundefoder på privatadressen, skal du oprette to medlemskaber.
Nej, dit medlemskab er personligt, og du må kun benytte fordelene til indkøb til dine egne dyr.
Så snart du tilføjer et medlemskab til din kurv, vil du kunne se den rabat medlemskabet udløser. Hvis du ikke ønsker medlemskabet alligevel, kan du nemt slette det fra din kurv – vær opmærksom på, at rabatten frafalder igen.
Et medlemskab gælder fra den dag du har oprettet medlemskabet. Dvs. har du oprettet det d. 20. i måneden, løber dit medlemskab fra den 20. til den 20. næste måned.
OBS! Når du køber et PrimePet Medlemskab eller opretter et abonnement på varer, vises din ordre med status ”Afventer” op til 48 timer efter købstidspunktet. I denne periode udløses medlemsfordelene ikke. De op til 48 timers ventetid er en del af Dansk lovgivning.
Hvis du gerne vil bestille flere varer inden de 48 timer er udløbet, kontakt os endelig på kundeservice@primepet.dk eller tlf. 53838270.
Når du køber et PrimePet Medlemskab eller opretter et abonnement på varer, vises din ordre med status ”Afventer” op til 48 timer efter købstidspunktet. I denne periode udløses medlemsfordelene ikke. De op til 48 timers ventetid er en del af Dansk lovgivning.
Hvis du gerne vil bestille flere varer inden de 48 timer er udløbet, kontakt os endelig på kundeservice@primepet.dk eller tlf. 53838270.
Hos os er der ingen binding og du kan opsige dit abonnement med kun 5 hverdages varsel før næste opkrævning – Dette er for at vi kan nå at aflyse den kommende opkrævning i tide. Dit medlemskab betales månedsvis forud og du kan ikke få refunderet et allerede afregnet medlemskab.
Eksempel:
Du opretter medlemskab d. 20. i måneden og din medlemsperiode vil derfor løbe fra d. 20. til d. 20.
– Opsiger du dit medlemskab d. 5. vil dit medlemskab udløbe d. 20. og du vil ikke blive opkrævet for den kommende måned.
– Opsiger du dit medlemskab d. 17. kan vi ikke nå at standse den kommende opkrævning, og dit medlemskab vil derfor gælde den næste måned og udløbe d. næste 20.
Selvom du har opsagt dit medlemskab, vil dine medlemsfordele selvfølgelig gælde frem til udløbsdatoen.
Ja, abonnement og medlemskab er to forskellige ting. Du kan f.eks. godt have en abonnementsaftale uden at være medlem af PrimePet Kundeklub.
Så ønsker du at opsige både abonnementer og medlemskab, skal du opsige hver enkelt aftale på din kundekonto, under menuen “Mine abonnementer” (Et medlemskab fungerer også som et abonnement).
Ønsker du at opsige dit medlemskab, men fortsat beholde dit abonnement, skal du være opmærksom på, at de 10% medlemsrabat frafalder, når medlemskabet udløber.
Ja, medlemmer får umiddelbart 10% rabat på alle varer til normalpris. Dog kan enkelte særvarer og pallevarer være undtaget. Der er ikke ekstra rabat på allerede nedsatte varer.
Når du er logget ind, ser du alle priser fratrukket 10% rabat.