FAQ / Ofte stillede spørgsmål vedr. levering / fragt
Vi leverer alle hverdage. Er du medlem af PrimePet PLUS Kundeklub (levering med PrimePets egen bil), vil dine varer blive leveret på en fast ugedag. Se vores køreplan her.
Falder din leveringsdato på en helligdag, vil din ordre blive leveret hverdagen før eller efter din normale leveringsdag.
Har du valgt hjemmelevering (DSV/GLS), er betingelserne fra det valgte fragtfirma gældende. Ved levering med PrimePets egen bil, aftaler du med chaufføren hvor din ordre skal leveres. Når PrimePet har sat ordren på din adresse, er ansvaret for pakken/varerne dit.
Ja det kan du sagtens. På din kundekonto under ”Mine abonnementer” kan du rykke næste leveringsdato. Har du PrimePet PLUS medlemskab, kan du dog ikke ændre ugedag for levering, da PrimePets egen bil kører efter fast køreplan. Din levering vil derfor blive skubbet til den næstkommende leveringsdag for dit område.
Ja, minimumsbestilling for en ordre er 149 kr.
Ja, du vælger blot at du selv afhenter ordren (gratis), når du vælger leveringsmuligheder i kurven.
Ja, når vi afsender din pakke med DSV/GLS, vil du modtage en mail med et sporingsnr.