FAQ / Ofte stillede spørgsmål vedr. abonnement på foder og andre varer hos PrimePet
Når du opretter et foderabonnement, skal du én gang registrere hvor ofte du ønsker dine varer tilsendt. Når det er gjort, behøver du ikke længere tænke på om du løber tør for foder eller udstyr, for det leveres automatisk i det interval du har ønsket.
Hvis du er medlem af PrimePet Kundeklub får du altid 10% rabat på din ordre, og du slipper derfor for at bruge tid på at lede efter tilbud på netop dit foder. Som PrimePet PLUS medlem, får du yderligere gratis fragt – uden vægtgrænse på din ordre. Læs mere om PrimePet Kundeklubberne her.
Nej, alle kan oprette et abonnement på foder eller andre varer hos os. Men vil du have 10% rabat, skal du være medlem. Som PrimePet PLUS medlem, får du yderligere gratis fragt – uden vægtgrænse på din ordre. Læs mere om PrimePet Kundeklubberne her.
Ja, det kan du sagtens – og vi anbefaler netop at samle sine ordrer, så vi belaster miljøet mindst muligt ift. forsendelser og emballage.
Find den/de vare(r) du ønsker at tilføje til dit abonnement, læg dem i kurven, angiv du ønsker varen på abonnement og du vil få mulighed for at angive, at kurvens indhold skal tilføjes et eksisterende abonnement.
OBS! Når du tilføjer varer til et eksisterende abonnement, vil varen først blive leveret sammen med næste planlagte forsendelse.
Du må gerne bestille varer til andre. Dog er et PrimePet Kundeklub medlemskab personligt, og du må kun benytte fordelene til indkøb til dine egne dyr.
Hos os er der ingen binding og du kan opsige dit abonnement med kun 5 hverdages varsel før næste planlagte levering – Dette for at vi kan nå at aflyse den kommende levering og betaling i tide. Hvis du opsiger dit foderabonnement, opsiges dit PrimePet Kundeklub medlemskab ikke automatisk. Dette skal opsiges separat, hvis du ikke ønsker at være medlem længere.
Nej, abonnement og medlemskab er to forskellige ting. Du kan f.eks. godt have en abonnementsaftale uden at være medlem af PrimePet Kundeklub.
Så ønsker du at opsige både abonnementer og medlemskab, skal du opsige hver enkelt aftale på din kundekonto, under menuen “Mine abonnementer”.
Ønsker du at opsige dit medlemskab, men fortsat beholde dit abonnement, skal du være opmærksom på, at de 10% medlemsrabat frafalder, når medlemskabet udløber.
Vi tilbyder et fleksibelt abonnement hvor du kan redigere eller udskyde din levering indtil 48 timer før planlagt afsendelsestidspunkt. Log på ”Mit PrimePet” og følg guiden under menuen ”Mine abonnementer”.
Så snart du har tilføjet varer til et abonnement og oplyst dine leverings- og betalingsoplysninger, vil dit abonnement starte. Dine varer vil blive afsendt hurtigst muligt fra den dato du bestiller, og vil derefter blive leveret ift. det leveringsinterval du har ønsket.
Inden hver afsendelse af dine abonnementsvarer, vil du modtage en mail som reminder, og med mulighed for at tilføje flere varer før vi afsender din ordre.
Vi trækker betaling og du vil modtage en faktura hver gang vi leverer varer til dig.
Når du køber et PrimePet Medlemskab eller opretter et abonnement på varer, vises din ordre med status ”Afventer” op til 48 timer efter købstidspunktet. I denne periode udløses medlemsfordelene ikke. De op til 48 timers ventetid er en del af Dansk lovgivning.
Hvis du gerne vil bestille flere varer inden de 48 timer er udløbet, kontakt os endelig på kundeservice@primepet.dk eller tlf. 53838270.
Hver gang vi afsender varer til dig, vil du modtage en faktura på mail og betalingen vil blive trukket på din konto.
Du kan nemt springe en leverance over – Log på din kundekonto og følg guiden i menuen ”Mine abonnementer”.